Manažér klastra / Manažér nemedicínskych procesov

Pošli nám svoje CV a pridaj sa do tímu novej generácie

Prevádzka budovy je dôležitá ako pre medicínske procesy, tak aj pre tie nemedicínske. Vďaka tomu, že prevádzkový úsek odbremení zdravotnícky personál napríklad od činností ako administratíva, logistika i upratovanie, budú sa môcť lekári a ošetrovateľský personál v Nemocnici Bory venovať viac pacientovi, v rámci svojej odbornej činnosti.

Do pripravovanej Nemocnice novej generácie Bory hľadáme nového kolegu, ktorý bude mať na starosti zabezpečenie bezpečnej a spoľahlivej prevádzky prideleného klastra (časti/úseku) zdravotníckeho zariadenia po technickej stránke. Okrem iného bude koordinovať a kontrolovať plnenie neklinických, podporných a logistických procesov v rámci klastra, navrhovať riešenia s cieľom znížiť, resp. vylúčiť vznik havarijných situácií, ktoré môžu ohroziť bezpečnosť, prevádzku a vznik škôd na pracoviskách prideleného klastra. Jeho úlohu tiež bude koordinovať činnosti pridelených zriadených recepcií, operatívne riadiť a koordinovať manažment upratovania a služieb pre pacientov, zásobovanie klastra posteľnou bielizňou, pacientskou stravou a zabezpečiť kompletný dezinfekčný režim klastra. Je zodpovedný za logistiku, zásobovanie a efektívne nakladanie s liekmi a ŠZM. Zodpovedá za dodržiavanie hygienicko-epidemiologického režimu na zverenom klastri. Bude spolupracovať s klinickým vedením klastra – hlavnými lekármi, manažérkami pre OŠE a vedúcimi sestrami pre účely plnenia neklinických a podporných procesov.

Nástup kolegu plánujeme na december 2022 / január / február 2023. 
Detaily Vám radi upresníme na osobnom pohovore. 

Úsek

Prevádzka a administratíva

Informácie o ponuke

Náplň, právomoci a zodpovednosti

Manažér klastra je zodpovedný za realizáciu:

  • Priebežného riešenia zistených/nahlásených incidentov a požiadaviek prideleného klastra s využitím dostupného softwarového vybavenia
  • Koordináciu a kontrolu plnenia logistických procesov súvisiacich s dodávkou stravy, posteľnej bielizne, liekov, ŠZM a ostatného materiálu.
  • Vedenia skladov liekov, ŠZM a posteľnej bielizne – kontrola stavu min. množstva, objednávanie, príjem, výdaj)
  • Činností recepcie – vedenie a koordinovanie tímov recepčných / administratívnych pracovníkov
  • Koordináciu upratovania, dezinfekcie lôžok a ROOM servisu lôžok na pridelenom klastri
  • Objednávanie nadštandardných služieb služieb (TV, strava, ostatné)
  • Metrologických požiadaviek a revízií VTZ a zdravotníckych prístrojov v spolupráci so správcom majetku.
  • Podieľa sa na príprave business plánu – plánovanie medicínskeho, IT a facility CAPEXu
  • Vedenie evidencie a správu dokumentácie zdravotníckych prístrojov na pracoviskách predeleného klastra – návod na obsluhu, menný zoznam poučených/zaškolených osôb.
  • Všetkých činností vyplývajúcich z platnej legislatívy pre stavebné časti a technické zariadenia budov v rámci prideleného klastra (revízie, prehliadky, kontroly, deratizácia, dezinsekcia, hygienické nátery …)
  • Všetkých preventívnych činností pre stavebné časti a technické zariadenia budov v rámci prideleného klastra (činnosti, ktoré odporúča výrobca zariadení; činnosti, ktoré sa prevádzkovateľ rozhodol realizovať…)
  • Všetkých nevyhnutných korektívnych činností pre stavebné časti v rámci prideleného klastra (budov- interiér a exteriér) a technické zariadenia budov (opravy zariadení, …)
  • Drobných opráv medicínskych zariadení v spolupráci so správcom majetku
  • Dodávanie, distribúciu a evidenciu medicinálnych plynov v rámci prideleného klastra
  • Ochrany životného prostredia- zber, odvoz a likvidácia odpadov,

Predpoklady a zručnosti osobnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • VŠ II. stupňa / min.SŠ s maturitou (ideálne v oblasti zdravotníctva, ošetrovateľstva, ekonómie alebo technickej oblasti)
  • 5 rokov praxe (ideálne 1 ročná prax v oblasti zdravotníctva, ideálne 2 ročná prax v riadiacej pozícii)
  • Skúsenosť s prácou v zdravotníckom zariadení je podmienkou

Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Flexibilita – neustále zlepšovanie a chuť na sebe pracovať
  • Analytické myslenie 
  • Samostatnosť a iniciatíva
  • Zodpovednosť a precíznosť
  • Komunikačné schopnosti, analytické a logické myslenie
  • Výborné organizačné schopnosti
  • Schopnosť určiť priority
  • Odolnosť voči stresu
  • MS Excel - expert
  • MS Word - pokročilý
  • MS PowerPoint - pokročilý
  • Outlook - pokročilý

Zamestnanecké výhody

Nemocnica Bory novým zamestnancov ponúkne okrem atraktívnych pracovných podmienok a možnosti kontinuálneho vzdelávania aj balíček benefitov orientujúcich sa na rovnováhu medzi pracovným a osobným životom. Viac o benefitoch nájdete tu: https://www.procare.sk/benefity-a-vzdelavanie/.

Plat

Podľa zákona sme povinní zverejňovať minimálnu mzdu pre inzerované pozície. Pre danú pozíciu je ponúkaná minimálna mzda od 1800 EUR v hrubom + výkonnostný bonus. Naša ponuka môže byť vyššia v závislosti od Vašich skúseností, školení, kvalifikácie a odbornej praxe. Konkrétna mzda je stanovená po osobnom pohovore. V nemocnici novej generácie Bory chceme odmeňovať spravodlivo, zohľadňujeme hodnotu, ktorú kolegovia môžu priniesť do tímu ako aj situáciu na trhu.

Prečo pracovať pre novú nemocnicu

Kontaktujte nás
Prosím vyplňte vaše meno.
Prosím vyplňte vaše priezvisko.
Prosím vyplňte váš titul.
Prosím skontrolujte vašu emailovú adresu.
Prosím vyplňte telefónne číslo vo formáte napr.: +421900 000 000
Prosím zvoľte oblasť záujmu.
Sem preneste svoje CV a/alebo motivačný list.
Max. 20MB
Pridať súbor
Nahrajte súbory v správnom formáte alebo do max. 20MB veľkosti.
Napíšte správu.
Zaškrtnite prosím súhlasím so spracovaním osobných údajov.
*Povinné polia

Formulár sa odosiela. Chvíľku strpenia.

Kontaktujte nás
Prosím vyplňte vaše meno.
Prosím vyplňte vaše priezvisko.
Prosím skontrolujte vašu emailovú adresu.
Prosím zvoľte oblasť záujmu.
Napíšte správu.
Zaškrtnite prosím súhlasím so spracovaním osobných údajov.
*Povinné polia

Formulár sa odosiela. Chvíľku strpenia.

Dajte nám
o sebe vedieť