Školenie endoskopickej operácie chrbtice

Všeobecné obchodné podmienky programu Spondeo

I. Všeobecné ustanovenia

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzatvorené na diaľku prostredníctvom webového rozhrania medzi poskytovateľom – obchodníkom a zákazníkom – spotrebiteľom.

2. Právne vzťahy, ktoré nie sú výslovne upravené v týchto VOP, sa spravujú ustanoveniami najmä:

  • zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“),
  • zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“),
  • predpismi na ochranu osobných údajov, a to Nariadenie EP a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákona č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene na doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o zdravotnej starostlivosti“).

3. Poskytovateľom – obchodníkom je obchodná spoločnosť Nemocnica BORY, a. s., so sídlom Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 53 773 411, DIČ: 2121494331, IČ DPH: SK7020000669, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sa, Vložka č. 7237/B (ďalej aj ako „Poskytovateľ“), ktorý v súlade s predmetom svojej činnosti poskytuje tovary a/alebo služby spotrebiteľom. Konzultáciou sa rozumie poskytnutie zdravotnej starostlivosti Poskytovateľom Zákazníkovi („ďalej len „Konzultácia“ prípadne v množnom čísle „Konzultácie“).

Poskytovateľ poskytuje nasledovné Konzultácie:

  • ORTEO konzultácia,
  •  SPONDEO konzultácia.

4. Konzultácia je službou, ktorou Poskytovateľ poskytuje Zákazníkovi zdravotnú starostlivosť vo forme názoru druhého lekára (tzv. second opinion). Konzultáciu Poskytovateľ poskytuje výlučne na vlastnú žiadosť Zákazníka a teda Zákazník je uzrozumený s tým, že na účely poskytnutia Konzultácie sa považuje za samoplatcu a Konzultácia nie je hradená z prostriedkov verejného zdravotného poistenia.

5. Poskytovateľ je na základe platného povolenia na poskytovanie zdravotnej starostlivosti vydaného Bratislavským samosprávnym krajom poskytovateľom zdravotnej starostlivosti v zdravotníckom zariadení typu „všeobecná nemocnica“, a to vrátane ambulantných zdravotníckych zariadení v rozsahu určenom povolením.

6. Prípadné vyobrazenie a prezentácia služieb (Konzultácií) na webovom rozhraní Poskytovateľa nie je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy (ponukou) v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka, ale informáciou pre Zákazníka o možnostiach a podmienkach, za akých môže Zákazník vstúpiť s Poskytovateľom do rokovania o uzatvorení kúpnej zmluvy, okrem iného aj odoslaním objednávky s povinnosťou platby. Poskytovateľ nie je povinný uzavrieť so Zákazníkom kúpnu zmluvu len na základe skutočnosti, že Zákazník odošle objednávku s povinnosťou platby Poskytovateľovi.

7. Kontakty Poskytovateľa:

  • Adresa poskytovania Konzultácií/poštová adresa: Nemocnica BORY, Ivana Kadlečíka 2, 841 03 Bratislava – mestská časť Lamač
  • Zákaznícka linka: +421 911 198 502 v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:30 počas pracovných dní
  • Zákaznícky email: info@nemocnica-bory.sk

8. Zákazníkom sa rozumie pacient, ktorý je spotrebiteľom – fyzickou osobou, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkoch alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej aj len „Zákazník“).

9. Zmluva medzi Zákazníkom a Poskytovateľom je uzatvorená prostredníctvom internetu, pričom Poskytovateľ ponúka Konzultácie prostredníctvom webového rozhrania https://nemocnica-bory.sk/orteo/ (ďalej aj len „Webové rozhranie Poskytovateľa“) a Zákazník si objednáva ním vybranú Konzultáciu cez elektronickú objednávku na Webovom rozhraní Poskytovateľa.

II. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

1. Výber Konzultácie je možné vykonať a záväzne si Konzultáciu online objednať prostredníctvom Webového rozhrania Poskytovateľa.

2. Predávajúci má právo obmedziť počet objednaných Konzultácii v jednej objednávke alebo na jedného Zákazníka.

3. Objednávka Konzultácie na Webovom rozhraní Poskytovateľa uskutočnená Zákazníkom, predstavuje záväzný návrh na uzatvorenie Zmluvy prostredníctvom vyplneného a odoslaného formulára (ďalej len „Objednávka“).

4. Poskytovateľ umožňuje objednať si Konzultáciu cez Webové rozhranie Poskytovateľa. Zákazník v prvom kroku vyberie dátum a čas Konzultácie z ponúknutých dátumov a časov zobrazených v kalendári na Webovom rozhraní Poskytovateľa.

5. Webové rozhranie Poskytovateľa následne overí, či je dostupná kapacita na Zákazníkom vybraný dátum a čas. V prípade, ak webové rozhranie poskytovateľa vyhodnotí, že vybraný dátum a čas je dostupný, je následne Zákazník povinný vyplniť údaje (povinné polia) v nasledovnom rozsahu:

  • meno,
  • priezvisko,
  • rodné číslo,
  • ulicu a orientačné číslo pobytu,
  • mesto/obec pobytu,
  • PSČ pobytu,
  • štát pobytu,
  • emailovú adresu, a
  • telefónne číslo.

6. V ďalšom kroku je Zákazníkovi ponúknuté zhrnutie jeho Objednávky (rezervácie). Zákazník je povinný vyznačiť skutočnosť, že sa oboznámil s informáciami o spracúvaní osobných údajov, a zároveň že sa oboznámil a súhlasí s VOP. V prípade neoznačenia týchto povinných polí nemôže byť Objednávka dokončená. Zákazník môže vyznačiť možnosť, že udeľuje súhlas na marketingové použitie osobných údajov. Zákazník následne vykoná Objednávku tým, že stlačí tlačidlo „REZERVOVAŤ A UHRADIŤ“. V prípade Objednávky Konzultácie bude Zákazníkovi doručený email na zadanú emailovú adresu, ktorý bude obsahovať potvrdenie a zhrnutie Objednávky Konzultácie.

7. V prípade, ak Webové rozhranie poskytovateľa vyhodnotí, že pre stanovený termín pôrodu nie je dostupná kapacita, táto skutočnosť je Zákazníkovi oznámená v ďalšom kroku. V tomto bode je Zákazník oprávnený vybrať si iný dostupný dátum a čas Konzultácie a pokračovať podľa vyššie uvedeného postupu.

8. Údaje poskytnuté Zákazníkom Poskytovateľovi v Objednávke považuje Poskytovateľ za správne a pravdivé. Objednávka, ktorá nemá vyplnené všetky povinné polia sa považuje za neúplnú a nie je možné jej dokončenie a odoslanie. V prípade, ak Poskytovateľ zistí, že Zákazník uviedol nesprávne, klamlivé a/alebo nepravdivé údaje, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

9. K vzniku právneho vzťahu medzi Poskytovateľom a Zákazníkom, teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy, dochádza momentom doručenia potvrdzujúceho emailu zo strany Poskytovateľa Zákazníkovi. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do splnenia predmetu kúpnej zmluvy.

10. Všetky Objednávky prijaté Poskytovateľom sú záväzné. Akékoľvek zmeny Objednávky sú možné len po vzájomnej dohode Poskytovateľa a Zákazníka.

11. Po odoslaní Objednávky nie je možné zo strany Zákazníka vykonať akúkoľvek zmenu údajov v Objednávke alebo zmenu samotnej Objednávky. V prípade, ak Zákazník potrebuje po odoslaní Objednávky vykonať zmeny údajov v Objednávke alebo zmenu samotnej Objednávky, s výnimkou dátumu a času Konzultácie, je povinný kontaktovať Poskytovateľa telefonicky na zákazníckej linke: +421 911 198 502 v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:30 počas pracovných dní alebo na zákazníckom emaile: info@nemocnica-bory.sk.

III. Platobné podmienky

1. Kúpne ceny jednotlivých Konzultácii ponúkaných Poskytovateľom sú uvedené na Webovom rozhraní Poskytovateľa, a to osobitne každú Konzultáciu. Ceny sú uvádzané v mene EURO.

2. Ceny Konzultácií sú uvádzané bez DPH, nakoľko Konzultácie sú poskytovaním zdravotnej starostlivosti, ktorá je oslobodená od DPH.

3. Zákazník je povinný cenu za Konzultáciu uhradiť ihneď pri rezervácii termínu Konzultácie (vytvorení Objednávky) prostredníctvom Webového rozhrania Poskytovateľa.

4. Cenu za Konzultáciu je možné uhradiť:

(i) bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány.

5. Záväzok zákazníka zaplatiť cenu Konzultácie v súlade s Objednávkou je splnený momentom pripísania platby vo výške kúpnej ceny na účet Poskytovateľa.

6. Poskytovateľ po overení zaplatenia Objednávky, vystaví Zákazníkovi daňový doklad vo forme faktúry. Faktúra vystavená Poskytovateľom bude Zákazníkovi doručená vo forme elektronickej faktúry na emailovú adresu zadanú Zákazníkom počas vytvorenia Objednávky.

7. V prípade, ak Zákazník neuhradí v plnom rozsahu cenu za Konzultáciu, Objednávka nebude akceptovaná zo strany Poskytovateľa a kúpna zmluva medzi Zákazníkom a Poskytovateľom nebude uzatvorená.

8. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť cenu Konzultácie. Rozhodujúca cena Konzultácie je cena, ktoré je uvedená na Webovom rozhraní Poskytovateľa v čase ukončenia a odoslania Objednávky Poskytovateľovi v súlade s týmito VOP.

IV. Čerpanie služby Konzultácia

1. Konzultácie sa môže zúčastniť výlučne fyzická osoba – Zákazník – tak ako bola definovaná v Objednávke, a to v rezervovanom dátume a čase. Konzultácia nie je prenosná na inú fyzickú osobu.

2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo dodania Konzultácie v priestorov Poskytovateľa na adrese Nemocnica BORY, Ivana Kadlečíka 2, 841 03 Bratislava – mestská časť Lamač alebo v termíne, ktorý si sám stanoví.

3. Zákazník má právo požiadať Poskytovateľa maximálne jedenkrát o zmenu dátumu a/alebo času Konzultácie, a to najneskôr 2 (slovom dva) pracovné dni pred plánovanou Konzultáciou. Poskytovateľ poskytne Zákazníkovi náhradný dátum a čas Konzultácie tak, aby sa Konzultácia uskutočnila najneskôr do 3 (slovom troch) kalendárnych mesiacov od plánovanej Konzultácie.

4. Zákazník berie na vedomie, že Konzultácia je poskytovaná ako druhý názor lekára, t. j. nejde o prvovyšetrenie a Zákazník je povinný si so sebou na Konzultáciu doniesť relevantnú zdravotnú dokumentáciu, a to pre každú Konzultáciu podľa pokynov uvedených na Webovom rozhraní Poskytovateľa.

5. V prípade, ak Poskytovateľ neposkytne Konzultáciu v rezervovanom dátume a čase, má Zákazník právo požiadať Poskytovateľa o nápravu. V takomto prípade Poskytovateľ dodatočne splní svoj záväzok ihneď, ako je to možné, najneskôr však do 30 kalendárnych dní.

V. Odstúpenie od zmluvy

1. Poskytovateľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v súlade s právnymi predpismi a v súlade s týmito VOP.

2. Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v súlade s právnymi predpismi a v súlade s týmito VOP.

3. Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ustanovením § 19 a nasl. Zákona o ochrane spotrebiteľa, a to v lehote 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby (Konzultácie).

4. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu, okrem iného, ak došlo k poskytnutiu Konzultácie a poskytovanie Konzultácie začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom Zákazníka a Zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy Zákazník povinný zaplatiť kúpnu cenu.

5. Zákazník môže uplatniť svoje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu. Zákazník môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Vzorový formulár je uvedený v Prílohe č. 1 týchto VOP.

6. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Zákazník najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy Poskytovateľovi.

7. Zákazník je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, ak predmetom kúpnej zmluvy bolo poskytnutie služby.

8. Poskytovateľ je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia od zmluvy vrátiť všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti s kúpnou zmluvou. Poskytovateľ je povinný vrátiť Zákazníkovi všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od kúpnej zmluvy, ak Zákazník neodstúpil od celej kúpnej zmluvy.

VI. Zodpovednosť za vady

Zodpovednosť za vady hmotných tovarov

1. Poskytovateľ zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má hmotný tovar z v čase dodania a ktoré sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.

2. Zákazník môže vytknúť Poskytovateľovi vadu (podať žiadosť o nápravu) osobne na adrese Poskytovateľa Nemocnica BORY, Ivana Kadlečíka 2, 841 03 Bratislava – mestská časť Lamač alebo emailom zaslaným na zákaznícky email: info@nemocnica-bory.sk.

3. Poskytovateľ o vytknutí vady Zákazníkovi poskytne písomné potvrdenie bezodkladne po vytknutí vady. Poskytovateľ v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni, táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Poskytovateľ nemôže ovplyvniť.

4. V prípade, ak Poskytovateľ odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Zákazníkovi. Ak Zákazník znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Poskytovateľa za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Poskytovateľ v takomto prípade nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

5. Zákazník má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Zákazník si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Poskytovateľovi neprimerané náklady.

6. Poskytovateľ opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo Zákazník vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí Zákazníkovi s ohľadom na povahu a účel tovaru.

7. Zákazník má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty v súlade s ustanovením § 624 Občianskeho zákonníka.

Zodpovednosť za vady služieb

8. Pri zodpovednosti za vady služieb sa uplatnia ustanovenia upravujúce zodpovednosť za vady hmotných tovarov, ak ďalej nie je uvedené inak. Vadou služby sa rozumie najmä kvalita služby.

9. Zákazník je povinný bezodkladne po zistení vady služby túto vadu vytknúť poskytovateľovi.

10. Zákazník má právo zvoliť si v prípade preukázania vady služby, ak ide o (i) odstrániteľné vady, včasné, bezplatné a riadne odstránenie vád, a v prípade, ak ide o (ii) neodstrániteľné vady, opakované poskytnutie rovnakej alebo obdobnej služby len v prípade, ak je dostupná alebo zľavu z kúpnej ceny.

VII. Osobitné ustanovenia

1. Poskytovateľ je zbavený zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie svojich záväzkov a povinností podľa kúpnej zmluvy a/alebo VOP, ak je toto nesplnenie spôsobené okolnosťami, ktoré nastali nezávisle od vôle Poskytovateľa a bránia mu v splnení jeho záväzkov, ak vzhľadom na všetky okolnosti nie je možné rozumne predpokladať, že by Poskytovateľ tieto okolnosti alebo ich následky odvrátil alebo prekonal a že by v čase uzavretia kúpnej zmluvy tieto okolnosti predvídal.

V prípade vzniku okolností vylučujúcich zodpovednosť sa doba plnenia zmluvných záväzkov predĺži o dobu rovnajúcu sa dobe trvania týchto okolností. Ak Poskytovateľ nemôže splniť svoje záväzky vzhľadom na objektívne okolnosti vyššej moci, oznámi túto skutočnosť Zákazníkovi najneskôr do 5 dní od ich vzniku.

Príklady vyššej moci: prírodné katastrofy, živelné pohromy, vojna, teror, sabotáže, epidémie a pandémie, nepriaznivé epidemiologické situácie, vládne opatrenia, embargo, sankcie, štrajky a výluky, prerušenie prevádzky, nedostupnosť surovín alebo výrobných materiálov).

2. Pre prípad, ak nie je primerané od Zákazníka očakávať strpenie predĺženia doby plnenia zmluvných záväzkov z dôvodu, že inak by sa poskytnutie tovarov a služieb stalo neaktuálnym, má Zákazník právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote do 5 dní od oznámenia vzniku okolností vyššej moci. Zákazník je povinný preukázať, že sa poskytnutie Konzultácie stalo neaktuálnym.

VIII. Mimosúdne riešenie sporov

1. Vzniknuté spory majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky, za predpokladu, že Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má bydlisko na území Slovenskej republiky. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže žalovať Poskytovateľa aj na súdoch členského štátu Európskej únie, v ktorom má tento spotrebiteľ bydlisko.

2. Zákazník má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu (emailom na emailovú adresu: info@nemocnica-bory.sk).

3. Ak Poskytovateľ na túto žiadosť Zákazníka odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa ustanovenia § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „Zákon o ARS“); možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov | Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov | Ochrana spotrebiteľa | Obchod | MHSR).

5. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže Zákazník podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Zákazník využiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

6. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže Kupujúci podať taktiež prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov -– platformy ODR Európskej komisie, ktorá je dostupná na webovej stránke Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu).

7. Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona o ARS, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi Zákazníkom (spotrebiteľom) a Poskytovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od Zákazníka (spotrebiteľa) požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR vrátane DPH. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
IX.

Záverečné ustanovenia

1. Tieto VOP sú platné a účinné odo dňa ich uverejnenia na Webovom rozhraní Poskytovateľa, ak nie je uvedený vo VOP neskorší dátum platnosti a účinnosti.

2. Orgánom dozoru na ochranu spotrebiteľa je v zmysle platných právnych predpisov Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27.

3. Náklady vzniknuté Zákazníkovi pri používaní komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí sám Zákazník. Výška nákladov sa nelíši od základnej sadzby.

4. Poskytovateľ je oprávnený znenie týchto VOP meniť a/alebo dopĺňať akýmikoľvek zmenami, čím ale nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúceho znenia VOP.

5. Ak v týchto VOP nie je uvedené inak, oznámenie doručované prostredníctvom elektronickej pošty zmluvných strán sa považujú za doručené, a to, ak boli odoslané na kontaktnú elektronickú adresu Poskytovateľa (info@nemocnica-bory.sk) a na elektronickú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke.

6. Všetky dohody medzi Poskytovateľom a Zákazníkom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

7. Všetky práva k webovým stránkam Poskytovateľa, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria Poskytovateľovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu Poskytovateľa.

8. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do Webového rozhrania Poskytovateľa alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Zákazník nesmie pri využívaní Webového rozhrania Poskytovateľa používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím prinášať neoprávnenú výhodu.

9. Tieto VOP majú 1 prílohu: Príloha č. 1 – Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.04.2025

PRÍLOHA č. 1 VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku
alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)

Nemocnica BORY, a. s., Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava – mestská časť Petržalka, IČO: 53 733 411, doručovacia adresa: Nemocnica BORY, Ivana Kadlečíka 2, 841 03 Bratislava – mestská časť Lamač, email: info@nemocnica-bory.sk,

  • Týmto oznamujem/oznamujeme* , že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu:
  • Dátum objednania/dátum prijatia*
  • Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov*
  • Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*
  • Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
  • Dátum

* Nehodiace sa prečiarknite.