Spať na novinky
Aktuality z Nemocnice Bory

Informačné kiosky sú moderní pomocníci pre pacientov

Vedeli ste, že v Nemocnici Bory v Bratislave sa môže pacient zaradiť do čakárne aj cez moderný informačný kiosk?

Kiosky v Nemocnici Bory – systém, ktorý funguje už od otvorenia

Od svojho otvorenia sa Nemocnica Bory v Bratislave stala symbolom modernej zdravotnej starostlivosti.

Jednou z inovácií, ktoré si pacienti rýchlo obľúbili a denne využívajú, sú samoobslužné registračné kiosky. Tieto digitálne zariadenia nájdete hneď pri vstupe za hlavnou recepciou, ako aj pri recepcii C, či v zmenšenej verzii pri každej recepcii Nemocnice Bory.

Stali sa neoddeliteľnou súčasťou cesty pacientov Nemocnice Bory, od pacientov smerujúcich do ambulancií, až po hospitalizovaných pacientov či pacientov na urgentnom prijme.

Vďaka kioskom už nemusíte čakať v rade

Kiosky výrazne urýchľujú proces zaradenia pacienta do čakárne či evidenciu návštev. Vďaka kiosku už pacienti nemusia čakať v rade na recepciách.

Stačí niekoľko jednoduchých krokov a všetko potrebné má pacient vybavené do pár minút. Kiosky sa úspešne vyžívajú pri:

  • plánovaných ambulantných vyšetreniach,
  • plánovaných hospitalizáciách,
  • návštevách hospitalizovaného pacienta.

Riešenie je intuitívne, rýchle a prispieva k väčšiemu komfortu a bezpečnosti každého pacienta i návštevníka.

Skúsenosť pani Zuzany, pacientky z Bratislavy

Kiosky v Nemocnici Bory obslúžia stovky pacientov. Pacientka Zuzana ich prínos ocenila nasledovne:

Keď som išla do Nemocnice Bory na vyšetrenie pred operáciou kolena na ortopédiu v Bratislave, bola som príjemne prekvapená. Vstúpila som do Nemocnice Bory, našla som kiosk, priložila občiansky preukaz, overila údaje a za pár sekúnd mi vytlačilo lístok. Už som nemusela ísť nikam inam, len som podľa inštrukcií išla priamo do čakárne. Bolo to rýchle, bez stresu a celé som to zvládla sama.

Pacient prichádzajúci na ambulantné vyšetrenie

Ak je pacient objednaný na ambulantné vyšetrenie, napríklad na vyšetrenie sivého zákalu u oftalmológa alebo ide na RTG vyšetrenie so žiadankou, prvý krok pacienta by mal viesť ku kiosku.

  1. Stačí si pripraviť občiansky preukaz.
  2. V kiosku si pacient vyberie dôvod návštevy Nemocnice Bory.
  3. Skontroluje si svoje osobné a kontaktné údaje.
  4. Následne zvolí zaradenie do čakárne.
  5. Prevezme si vytlačený evidenčný lístok, sadne si do príslušnej čakárne a čaká na vyvolanie prostredníctvom vyvolávacích obrazoviek.
  6. S týmto lístkom prejde pacient priamo k ambulancii. Nemusí sa už nikde hlásiť. Systém o pacientovi už vie, že dorazil a zaznamená ho v čakárni.
  7. Ak má pacient v rámci jedného dňa viacero vyšetrení, lístok nezahadzuje, platí mu na všetky vyšetrenia v danom dni.

Náš tip: Pred vyšetrením príďte aspoň 10 minút vopred. Kiosky vás včas zaradia do vyvolávacieho systému.

Pacient prichádzajúci na hospitalizáciu

Pri hospitalizácii, či už ide o plánovanú operáciu, jednodňovú starostlivosť alebo infúziu, je postup pre pacienta veľmi podobný.

  1. Po príchode do Nemocnice Bory pacient vykoná pri najbližšom kiosku registráciu, overenie údajov a zaradenie sa do čakárne.
  2. Po zaregistrovaní dostane lístok s informáciami o oddelení a recepcii, kde sa následne prihlási personálu.
  3. Ten pacienta potom nasmeruje na lôžkové oddelenie.

Návštevníci hospitalizovaného pacienta

V prípade, že idete navštíviť hospitalizovaného pacienta v Nemocnici Bory zvolíte na kioskoch možnosť pre návštevy. Pre zaradenie do systému budete potrebovať identifikačný kód pacienta, ktorý má vytlačený na svojom identifikačnom náramku.

Po zadaní kódu vám bude vytlačený lístok a digitálna mapa vás nasmeruje na príslušnú ošetrovateľskú jednotku, na ktorej sa pacient nachádza.

Hlavné benefity kioskov pre pacienta

V Nemocnici Bory sme tu preto, aby ste sa cítili bezpečne, informovane a v správny čas na správnom mieste. Kiosky sú jeden z nástrojov, ktorý to umožňuje.

  • Šetria čas – Zaevidovanie zaberie pár minút a je bez čakania v rade.
  • Znižujú stres – Intuitívne rozhranie a zrozumiteľný postup vás vedú krok za krokom.
  • Zlepšujú orientáciu – Po registrácii dostanete presné inštrukcie, kam ísť.
  • Zvyšujú bezpečnosť – Zamedzujú zbytočnému zhromažďovaniu ľudí pri recepciách.

Upozronenie: Pacient, ktorý je v Nemocnici Bory po prvýkrát, musí dokončiť úplnú registráciu osobne na ktorejkoľvek recepcií. Pri ďalšej návšteve sa už môže evidovať priamo prostredníctvom kioskov.