Nateo Program
V Pôrodnici Bory robíme všetko pre to, aby ste zažili prirodzený a bezpečný pôrod v príjemnej atmosfére. Na všetko pozeráme očami mamičiek.
Preto prinášame doplnkové programy Nateo a Nateo Family, v ktorých si môžete dopriať úroveň komfortu a starostlivosti pre vás, vaše bábätko či celú rodinu.
Ako sa môže pacient objednať na vyšetrenie?
V prvom rade treba vedieť, že pacient sa objednáva na vyšetrenie do ambulancie na základe výmenného lístka od lekára. Výmenný lístok je potrebné na vyšetrenie priniesť so sebou.
Pri objednaní na vyšetrenie do ambulancie má pacient niekoľko možností:
- Telefonická rezervácia termínu počas pracovných dní cez kontaktné centrum na čísle 0950 105 510. Prevádzková doba je od 8.7. do 31.8. 2024 obmedzená od 7.00 do 15.30 h.
- Rezervácia termínu osobne na recepcii nemocnice v čase od 7:00 do 15:30h.
- Objednanie priamo cez lekára špecialistu.
Po rezervácii termínu pacient obdrží prostredníctvom SMS správy a emailu potvrdenie o rezervácii. 48 hodín pred vyšetrením pacient obdrží SMS správu a email, ktorý mu pripomenie termín vyšetrenia.
Upozornenie: Po príchode do Nemocnice Bory bude od pacienta počas identifikácie pri kiosku alebo na recepcii požadovaný PIN, ktorý obdržal prostredníctvom SMS správy.
Ako sa pacient dostane na vyšetrenie, odber alebo zákrok?
Rozhodli ste sa prísť na vyšetrenie alebo inú návštevu do ambulancie v Nemocnici Bory? Aby ste neblúdili a vedeli, kam presne ísť a čo tam robiť, vytvorili sme pre vás inštrukcie pre pacienta, ako sa dostať do ambulancie, na pracovisko rádiológie či radiačnej onkológie.
Postup pacienta po príchode do nemocnice
Keď pacient príde na vyšetrenie do ambulancie, predložením svojho občianskeho preukazu sa prihlási:
- na recepcii nemocnice, kde dostane evidenčný lístok a usmernia ho, kde sa nachádza jeho ambulancia;
- alebo v kiosku, ktorý mu taktiež vytlačí lístok s vyvolávacím kódom a rovnako získa informácie, ako sa do ambulancie dostane.
Cesta pacienta v Nemocnici Bory
Často kladené otázky
Nemocničná ambulancia na rozdiel od tej “bežnej” v poliklinike slúži:
- ako vstupná brána pre pacientov, ktorí idú na plánovanú hospitalizáciu či operáciu,
- pre pacientov, ktorí už sú po zákroku a musia byť ešte ďalej ambulantne sledovaní,
- ako tzv. referenčná ambulancia, teda akési vyššie pracovisko pre iné bežné špecializované ambulancie, kam pacienta odosiela lekár špecialista za účelom ďalšej diagnostiky alebo liečby.
Nemocničné ambulancie teda nie sú klasickou poliklinikou, do ktorej pacientov na prvotné vyšetrenia k špecialistom odosiela všeobecný lekár. Na objednanie termínu do väčšiny našich ambulancií je potrebné disponovať výmenným lístkom od lekára špecialistu.
Pacient si môže rezervovať termín telefonicky cez call centrum na čísle 0950 105 510. Po zvolení konkrétneho pracoviska a voľného termínu uvedie svoje osobné údaje - meno, priezvisko, rok narodenia, mobilné číslo a email.
Pacient môže termín rezervácie vyšetrenia zrušiť alebo zmeniť dvoma spôsobmi:
- osobne na recepcii nemocnice
- telefonicky cez call centrum na čísle 0950 105 510
Pacient, ktorý je už zaregistrovaný v nemocničnom informačnom systéme (NIS) Nemocnice Bory, sa môže objednať na vyšetrenie aj na recepcii nemocnice.
- Ak je pacient v nemocnici prvýkrát a teda ešte zaregistrovaný nie je, môže tak urobiť buď v registračnom centre Nemocnice Bory alebo priamo na recepcii.
- Ak je pacient predregistrovaný, po príchode do nemocnice iba doplní svoje osobné údaje do informačného systému v registračnom centre.
Po doplnení údajov či registrácii a po výbere termínu príde pacientovi SMS správa a email s potvrdeným termínom vyšetrenia.
Od 8. augusta môžu zdravotnú starostlivosť v Nemocnici Bory naplno využívať poistenci všetkých zdravotných poisťovní vrátane poistencov Všeobecnej zdravotnej poistovne.
- ambulantná starostlivosť
- 6 diagnostických pracovísk vrátane CT, MR pracoviska
- fyziatria, balneológia a liečebná rehabilitácia
- stacionár pre 3 odbornosti
- jednodňová zdravotná starostlivosť v 6 špecializáciách okrem oftalmológie
- operácie a lôžková starostlivosť
Aktuálny rozsah zazmluvnenej zdravotnej starostlivosti v Nemocnici Bory podľa poisťovní si môžete podrobnejšie pozrieť v prehľade na tomto linku.
Informačný kiosk je určený na evidenciu pacientov, ktorí prišli na plánované ambulantné vyšetrenie, odber alebo rádiologické vyšetrenie. Aby boli pacienti zaradení do čakárne na vyšetrenie či odber, potrebujú evidenčný lístok, ktorý si vytlačia v kiosku alebo ho dostanú na recepcii.
Aké úkony v Nemocnici Bory môžu byť evidované cez kiosk?
- naplánované vyšetrenia v daný deň
- ambulantné vyšetrenia
- infúzna liečba v dennom stacionári
- rehabilitačné procedúry
- hospitalizácia na lôžku
- jednodňová zdravotná starostlivosť (JZS)
- Po regiatrácii pacienta v registračnom centre, pacient z odchádza pacient na ambulantnú recepciu.
- Na ambulantnej recepcii sa ohlási na vyšetrenie, kde dostane svoj vyvolávací lístok. Alebo rovno načíta svoj evidenčný lístok v malom kiosku a tým sa zaradí do čakárne.
- Pacient sleduje svoje číslo na vyvolávacej obrazovke a po jeho zobrazení, ktoré je sprevádzané aj zvukovým signálom, už nasleduje samotné vyšetrenie lekárom.
- V prípade potreby si pacient môže v ambulancii alebo na recepcii nemocnice dohodnúť ďalší termín kontroly.
- Výsledky vyšetrenia budú pacientovi doručené podľa dohody s lekárom – elektronicky, telefonicky alebo osobne na ďalšom vyšetrení.